01732623698 - 09044470208

طراحی هویت بصری

یکی از مهم ترین نقش های برند یا تأثیر سازمانی هر شرکتی را هویت آن شرکت بازی می‌کند به همین دلیل است که طراحی هویت بصری از اصلی ترین موارد در موفقیت کسب و کار شما در بازاریابی می باشد. در بیشتر موارد، طراحی هویت بر اساس مصالح بصری که در شرکت، کاربرد داخلی دارد به همراه مجموعه‌ای از قواعد (در یک دفترچه‌ی راهنما) انجام می شود. این قواعد که هویت را می‌سازند معمولاً مشخص می‌کنند که هویت شرکت باید چگونه در رسانه‌های گوناگون اجرا شود؛ مثلا از راه تعریف پالت رنگهای تأیید شده، فونتها، لی‌آوت ها، اندازه‌ها و یا مواردی از این دست. این قواعد تضمین‌کننده‌ی پایدار ماندن هویت شرکت است که در عوض، برند را به عنوان کلیتی واحد، قابل بازشناسی می‌کند.

هویت یا «تصویر» شرکت از مواد بصری متعددی ساخته می‌شود

  • لوگو (نماد کل هویت و برند)
  • اوراق اداری (سربرگ، کارت ویزیت، پاکت، غیره).  
  • ابزار بازاریابی (بروشور، تراکت، کتاب و وبسایت).
  • محصول و بسته‌بندی (محصول فروشی و بسته‌بندیای که با محصول ارائه می‌شود).
  • طراحی پوشاک (لباسهای واقعی که کارمندان به تن می‌کنند).
  • طراحی تابلوها (برای فضای داخلی و خارجی).  
  • و هر چیز تصویری که در حکم نماینده‌ی شرکت باشد. (مثلاً تقویم، ساعت، قلم و …)

تیم نتلی با متخصصان طراحی و گرافیک خود آماده طراحی هویت بصری کسب و کار شما می باشد

زیر مجموعه های هویت بصری :

  • هویت بصری (اهداف و افق ، رنگ سازمانی و… که همگی میتوانند در طراحی هویت بصری نقش داشته باشند)
  • لوگو (نماد ، تصویر)
  • رنگ بندی
  • برند (زمینه فعالیت ، محصول)

 

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید؟