برندینگ و ریبرندینگ یکی از خدمات تیم نتلی است. همه ما زیاد شنیدهایم که پول در اینترنت است! هر کسی که وارد دنیای مجازی شد و توانست پول دربیاورد، میتواند ثروتمند شود. از بعد شیوع کرونا که خرید آنلاین و اینترنتی در ایران رونق پیدا کرد، خیلی از افراد به فکر طراحی سایت افتادند.
خدمات طراحی سایت که این روزها هر آژانس تبلیغاتی ارائه میکند، جدا از فرهنگ و نوع کار باید به صورتی باشد که برای مشتری آورده داشته باشد، موضوع بسیار مهم و جنجالی شده چرا که اگر دغدغهها، نیازهای مشتری و نوع مخاطبانی که قصد دارند از سایت استفاده کنند به درستی مشخص نشود با مشکلات مختلفی روبرو خواهیم شد.
به عنوان یک کسب و کار که تازه میخواهد وارد دنیای مجازی شود و فروش خود را گسترش دهد، این موضوع را در نظر بگیرید که دیگر خریدن یا نخریدن مسئله نیست، بلکه شیوه خرید است که این روزها بین سایتها تفاوت ایجاد میکند.
این که شما بتوانید تجربه کاربری سایتی که دارید را برای کاربران بهبود ببخشید، فرایند خرید را آسان کنید و یک ظاهر شیک و زیبا به مخاطب خود ارائه کنید، میتواند در انتخاب مشتری تأثیر زیادی داشته باشد.
برندسازی یکی از سختترین و البته مهمترین کاری است که گروههای مختلف در زمینه تولید، فروش و یا ارائه خدمات انجام میدهند. این مساله تنها شامل ساخت لوگو و نام تجاری نیست، بلکه پروسهای بسیار مهمتر و پیچیدهتر دارد. بنا به هر دلیلی ممکن است مدتها بعد از برندسازی، شما نیاز به ریبرندینگ و یا بازسازی برند پیدا کنید. ریبرندینگ همانند آن است که شما بخواهید دستی به سر و روی یک خانه قدیمی بزنید اما نخواهید آن را خراب کرده و از نو بسازید.
قبل از تعریف ریبرندینگ، بیایید یک تعریف مشترک از برند – بین خودمان – داشته باشیم بعد به سراغ ریبرندینگ برویم. برند شامل همه احساسات، ویژگیها و مفاهیمی است که به یک نام گره خورده است.
لوگو، رنگ، شعار، صدا و طراحی، از متداولترین مواردی است که در ظاهر دیده میشود؛ اما تمام برند این نیست. هر نوع ارتباط با مشتری فراتر از معامله، خرید و فروش، حسی که منتقل میشود، تلاش برای ایفای مسئولیت اجتماعی در یک حوزۀ خاص و … هم جزو برند حساب میشوند. پس یک برند موفق دارای یک تصویر ذهنی خوب در ذهن مردم است که باعث تمایز آن از رقبا میشود؛ حالا اگر یک برند بخواهد این تصویر را بهتر کند، برندینگ و ریبرندینگ انجام میدهد.